Prima pagină > personal > Un blog de succes

Un blog de succes

Aflandu-ma printre bloggerii incepatori, ma documentez in fiecare zi despre ce inseamna un blog, cum ar trebui sa arate si cum sa castig atat vizitatori cat si cititori fideli, mai ales cititori. Cu alte cuvinte ce ar trebui sa fie un blog de succes. Pentru a avea asta, trebui sa atragi in primul rand cititorii prin calitatea si originalitea articolelor pe care le postezi. Eu nu voi scrie despre asta ci despre marele semn de intrebare pe care il am: unde este originalitatea cand toti bloggerii fac articole despre acelasi lucru: blogging. Am gasit multe postari intitulate „Un blog de succes” cu acelasi continut de articole si aceleasi idei. Sunt constient ca poate multi, dupa ce am scris ca nu voi vorbi despre bloguri de succes vor parasi pagina. Nu vreau sa ma folosesc de plagiatura, un „sport” care se practica des in Romania, doar pentru a avea succes. Din punctul meu de vedere doar muncind vei reusi, muncind din greu. A avea un blog nu inseamna a scrie tot ce-ti trece prin cap, sa nu mai punem la socoteala ca multi au chiulit de orele de gramatica. In final, originalitatea ta la ce se rezuma?

  1. Iunie 30, 2011 la 10:07 pm

    Recunosc ca nici postarile mele nu sunt foarte originale, avand in vedere ca am articole despre moda, viata sanatoasa etc. Dar mi-am expus si ideile mele, trairile, daca pot spune asa. Asta e partea „unicata”, in cazul meu, cel putin. Daca preiei un articol, o idee si ii faci un rezumat sau aduci modificari, se poate considera original?

  2. Iulie 1, 2011 la 1:27 am

    Depinde de unghiul din care privesti problema. Un blog poate fi creat pe o nisa anume cu articole frumos prelucrate, asa cum ai spus si tu ca al tau se refera la moda, viata sanatoasa si altele sau poate fi un simplu jurnal personal ori un mic „ziar” cu tot felul de articole inedite si interviuri in premiera pe care altii il pot citi cu placere dimineata. La urma urmei toti suntem originali in felul nostru atat timp cat nu dam copy-paste altora.

  3. Andrei
    Iulie 13, 2011 la 12:44 pm

    Eu cred chiar că fiecare dintre noi este original. Ideea e cât de mult poți să treci peste o simplă mecanică, de a scrie și ce au scris o mie alți oameni, sau de a fi numai și numai un simplu distribuitor de informație… am citit acolo… ia de aici. Oricum, titlul postării face toți banii! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

