Prima pagină > personal > Un strain printre straini

Un strain printre straini

Ma plimb printre ceilalti oameni. Ma simt strain. Chiar sunt un strain pentru ei. De ce? Pentru ca eu judec altfel ce ma inconjoara? Sau doar pentru ca nu vreau sa fiu in rand cu ei? E doar o lume si e numai a mea. E totul in mintea mea sau poate e si in ochii celorlalti cand ei ma privesc si nu sunt acolo. Si ce daca! Nu-mi pasa. Nu are nimeni cheia lumii in care traiesc si pot sta linistit. Ma pot detasa, ma pot relaxa, atat timp cat nimeni nu gaseste acea cheie. Si nici nu ma astept ca cineva sa o gaseasca vreodata. Poate ca nici nu vreau. Poate ca am pierdut-o intentionat. Sau poate cineva a gasit-o si nu a stiut sa o intoarca pana la capat scapand-o iar printre straini.

Categorii:personal Etichete:,
  1. Iunie 10, 2011 la 9:59 pm

    M-am pierdut de la primul ”de ce ? ” glumesc ..interesanta dezbatere a problemei ma duce cu gandul la efectul ”in afara sferei ” personale daca pot spune asa , la ideea de a te privi din exterior , interesant e faptul ca de multe ori mi-am pus intrebarea cum ma privesc altii pe mine , eu personal automat cand vad o persoana, in mare parte pot spune si lumea in care traieste sau din care cred ca ”face parte” , oarecum , dar ,altii cum ma vad pe mine? , cum ar fi altii in locul meu? eu privindu-ma pe mine din alt personaj alta ”lume” ..poate asta si este raspunsul in a te autocritica si a observa mai bine greselile pe care le ai ..privindu-te ca un strain pe tine insuti ..
    Ca ultima idee , frumoasa tema , poate chiar complexa cu multe intrebari absolut geniale pentru cei ce stiu a le interpreta .
    Frumos!

  2. Iunie 10, 2011 la 10:07 pm

    Gandesti altfel… hmm… Asta te face diferit in ochii unora, fii mandru de asta ca nu faci parte din „oamenii de duzina” cum ii numea Pscal. Faptul ca „judeci diferit” sa te citez, te face intr-un fel special… Sa nu te indoiesti niciodata de asta, indiferent de criticile care ti se vor arunca… Eu ma opresc aici, desi as putea continua pana maine dimineata!;)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

